HP 3y Active Care NBD Onsite NB HW Supp
 

HP 3y Active Care NBD Onsite NB HW Supp

3-letá HW podpora HP Active Care u zákazníka pro notebooky (další pracovní den) HP Active Care umožňuje IT oddělení dosáhnout optimální doby provozu a nabízí podporu pro rychlé řešení potíží se zařízeními HP. Se vzdálenou technickou podporou, predikt...Více info

Kód
PV426984
Part No.
U22N6E
Výrobce
Záruka
12 Měsíce
Dostupnost
Koncová cena bez DPH + RP
1 235 Kč
Vaše cena bez DPH a poplatků
1 235 Kč
DPH
21%
Vaše cena s DPH (21%)
1 494 Kč

    Základní informace

    3-letá HW podpora HP Active Care u zákazníka pro notebooky (další pracovní den) HP Active Care umožňuje IT oddělení dosáhnout optimální doby provozu a nabízí podporu pro rychlé řešení potíží se zařízeními HP. Se vzdálenou technickou podporou, prediktivními analýzami stavu zařízení, službami nápravy a reakcí u zákazníka další pracovní den budou zaměstnanci stále produktivní, ať jsou v kanceláři nebo na cestách. Rychlé doby odezvy S nástrojem HP TechPulse můžete optimalizovat dobu provozu využitím prediktivní analýzy a proaktivních přehledů. Když má IT oddělení přehled o stavu zařízení HP každého zaměstnance, může rychleji identifikovat potřebné opravy a provádět výměny. Rychlá řešení Pomozte omezit prostoje zařízení pomocí automatického vytváření případů, které při zjištění problému otevře případ a IT oddělení zahájí plán opravy. Vysoká doba provozu Spolehněte se na rychlou, spolehlivou reakci a řešení problémů i v době, kdy dochází k nárůstu práce na dálku. Služba HP Active Care spouští zákaznickou podporu HP, která urychluje diagnostiku problémů a poskytuje řešení s cílem pomoci zákazníkům rychle obnovit provoz. * prediktivní a proaktivní výstrahy a oznámení HP TechPulse * sledování stavu hardwaru nabízí rychlé a aktualizované kontroly stavu všech zařízení * informace o hardwaru zařízení – včetně BIOSu a aktualizací firmwaru * automatické tikety pro pevné disky a baterie potřebující výměnu * vzdálená diagnostika problémů a podpora * HW podpora další pracovní den u zákazníka * náhradní díly a materiály * aktualizace firmwaru pro vybrané produkty Typ podpory: Active Care Trvání: 3 roky Doba odezvy: reakce další pracovní den Časové pokrytí: standardní pracovní dny: 9 hodin

    Zaslat informaci o produktu známému

    Váš e-mail
    Zaslat na e-mail
    Komentář