Přihlášení
(Registrace)Elektronická licence: Microsoft CSP Exchange Online Archiving for Exchange Online předplatné 1 rok, vyúčtování ročně
Microsoft CSP Exchange Online – archiv Microsoft Exchange Online Archiving je cloudové archivační řešení pro organizace, které využívají Microsoft Exchange Server 2019, Microsoft Exchange Server 2016, Microsoft Exchange Server 2013 nebo mají předpla...Více info
Kód
PV412083
Part No.
CFQ7TTC0LH0J
Výrobce
Microsoft
Záruka
6 Měsíce
Dostupnost
Koncová cena bez DPH + RP
844 Kč
Vaše cena bez DPH a poplatků
844 Kč
DPH
21%
Vaše cena s DPH (21%)
1 021 Kč
Objednat
Zaslat informaci o produktu známému
Základní informace
Microsoft Exchange Online Archiving je cloudové archivační řešení pro organizace, které využívají Microsoft Exchange Server 2019, Microsoft Exchange Server 2016, Microsoft Exchange Server 2013 nebo mají předplacený jeden z určitých plánů Exchange Online nebo Microsoft 365. Pomáhá organizacím řešit problémy s archivací, dodržováním předpisů, regulacemi a službou Microsoft Purview eDiscovery.
Místní archiv
Mějte všechna důležitá data na jednom místě – poskytněte uživatelům místní archiv s nativním, velmi dobře integrovaným ovládáním.
Místní blokování pro archivaci
Uchovávejte informace o uživatelích v nezměněné podobě pro pozdější použití při zjišťování pomocí Místního blokování pro archivaci.
Ochrana dat
Chraňte svoje data hostováním v globálně distribuovaných datacentrech s neustálým zálohováním dat a špičkovými možnostmi zotavení po havárii.
Spolehlivost
Zajistěte podniku spolehlivost, dostupnost a výkon se zárukou 99,9% provozuschopnosti podloženou smlouvou o úrovni služeb a finanční zárukou.
Mějte všechno pod kontrolou
Integrované rozhraní pro správu umožňuje spravovat cloudové archivy přímo z Centra pro správu Exchange
Úložiště archivu
Úložiště archivu poskytuje všem předplatitelům 50 GB kapacity pro archivační poštovní schránku, takže budou mít přístup k historickým informacím. S vybranými plány předplatného je k dispozici automatické rozšíření úložiště.
eDiscovery
Funkce eDiscovery umožňují najít, vytvářet a spravovat data v celé organizaci ve snadno použitelném webovém rozhraní.
Telefonická technická podpora
Telefonická technická podpora je vám k dispozici 24 hodin denně, sedm dní v týdnu.
Snadné používání
Vaši uživatelé můžou s archivovanou poštou pracovat v Outlooku a nemusí se učit zacházet s novými nástroji ani uživatelským rozhraním. Současně je možné snadněji vyhovět požadavkům vaší organizace na dodržování předpisů.
Automatické opravy
Automatické opravy snižují nároky na čas a úsilí potřebné k údržbě a servisu systému archivace elektronické pošty.
Přístup odkudkoli
Konzistentní a zabezpečený přístup k vašim informacím odkudkoli prostřednictvím Outlooku.
Vyšší výkon
Koncoví uživatelé můžou pracovat produktivněji, protože můžou spravovat svoje archivované e-maily ve svojí složce Doručená pošta, takže už nejsou potřeba místně uchovávané soubory .pst.
Zásady uchovávání informací
Zásady uchovávání informací pomáhají uživatelům uspořádat informace, které můžou podle potřeby archivovat nebo odstranit.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Typ licence: CSP (Cloud Solution Provider)
Trvání licence: předplatné 1 rok (vyúčtování ročně)
Počet licencí: 1
Program Cloud Solution Provider (CSP)
Cloud Solution Provider je komplexní licenční program Microsoftu, který vám umožní prodávat koncovým zákazníkům*:
Výhody programu CSP
Možnosti, jak prodávat CSP produkty:
1/ Staňte se prodejcem CSP produktů s přímou správou zákazníků - vy řešíte objednávání i správu licencí vašich koncových zákazníků* - vhodné pro pokročilejší uživatele
3 kroky, jak se stát prodejcem CSP licencí:
Po propojení kontaktujte csp@100mega.cz pro dokončení nastavení vašeho účtu - musíme nastavit my ručně.
2/ Nechejte pracovat svého partnera - 100Mega za vás objedná licence vašemu zákazníkovi - my figurujeme jako reseller, my objednáváme licence, řešíme vše za partnera, fakturace ale probíhá 100Mega -> partner -> koncový zákazník*
Pokud koncový zákazník tenant má, pošlete nám ho na csp@100mega.cz, koncového zákazníka s tenantem požádáte o udělení delegované správy, vzor žádosti s linkem Vám zašleme. Pokud tenant nemá, pošlete prosím informace o koncovém zákazníkovi na csp@100mega.cz (název, IČO, adresa, kontaktní osoba včetně telefonu a emailu). Tenant vytvoříme a koncovému zákazníkovi zašleme údaje pro jeho administraci.
* Koncový zákazník potřebuje pro objednání CSP licencí tenant - účet pro správu cloudových služeb Microsoft.
V případě že zákazník tenant nemá, tak reseller (100Mega) musí založit zákazníka v Partner Centru (ALEF platformě).
Reseler poté napojí tenant školy - link si může sám najít ve svém Partner Centru.
V případě založení tenantu koncového zákazníka od 100Megy dochází k propojení automaticky.
Akademický zákazník musí mít tenant ověřený Microsoftem (MS prověřuje, že se opravdu jedná o EDU zákazníka. Podrobný návod na založení akademického zákazníka naleznete ZDE.
Tip: Validace je rychlejší, když koncový uživatel poskytne email s doménou, kterou vlastní škola.
Předplatné CSP lze modifikovat (snižovat, rušit) max. 7 dnů od konce expirace. Předplatná CSP se automaticky prodlužují, pokud partner neřekne jinak a prodlužují se za aktuálních cenových podmínek, daných Microsoftem a vlivem kurzů. Poskytovatel není povinen o těchto skutečnostech partnera informovat předem, mělo by být prací partnera hlídat expirace svých zákazníků a zjišťovat jejich potřeby a informovat poskytovatele o potřebných změnách.
Více informací o programu CSP naleznete ZDE.
V případě nejasností se, prosím, obraťte na csp@100mega.cz